جاوا اسکریپت در مرورگر شما غیرفعال است یا پشتیبانی نمی شود.

انواع پیانو آکوستیک

  • تاریخ نشر : خرداد ۱۶, ۱۴۰۲
  • نویسنده : فروشگاه لامیکارا


پیانو آکوستیک

پیانو یک ساز محبوب است که از سال 1700 وجود داشته است. پیانو در ایتالیا اختراع شد و تغییرات زیادی بر روی آن انجام شده است تا به شکل مدرن امروزی برسد. امروزه انواع مختلفی از پیانو وجود دارد. در این مقاله از لامیکارا، مرجع تخصصی فروش ساز و تجهیزات استودیویی به بررسی انواع پیانو آکوستیک می پردازیم.

پیانو آکوستیک

انواع مختلف پیانو را می توان به سه دسته تقسیم کرد پیانو آکوستیک ، هیبریدی و دیجیتال تقسیم می شوند. سبک های پیانو را نیز به پیانوهای گرند و پیانوهای ایستاده تقسیم می شود. در ادامه ما تمام نکات مربوط به پیانوهای آکوستیک را بیان می کنیم.

پیانو گرند

این پیانو یکی از بزرگترین، ظریف ترین و با کیفیت ترین و گران ترین پیانو است. این یک قطعه لوکس شناخته می شود. در حالی که پیانیست های حرفه ای می توانند قطعه های خوب با این پیانو بنوازند. اندازه این پیانو بزرگ است و فضای قابل توجهی از خانه را اشغال می کند. این پیانو دارای مکانیسم گریز مضاعف است که می توانید برای نواختن کلیدها با سرعت زیادی به کلید ضربه وارد کنید.
پیانوهای گرند یکی از محبوب ترین انواع پیانو آکوستیک است که در 7 طبقه بندی مختلف وجود دارد. در ادامه به بررسی هر یک از آن ها می پردازیم.

پتی گراند:

پتی گرند یا پیانو گرند کوچک، کوچکترین پیانو گرند است. نام Petit; از روی ویژگی منحصر به فرد آن یعنی اندازه کوچک آن انتخاب شده است. در عین حال که; این پیانو کوچک است، صدایی قدرتمند تولید می کند. علیرغم ساختار کوچک‌تر; صدایی چشمگیر را برای نوازندگان ارائه می‌دهد.

بیبی گرند:

یکی دیگر از انواع پیانو گرند بیبی گراند است. این یک نوع پیانو; فوق العاده محبوب برای پیانیست ها به دلیل صدای باکیفیت آن است. این پیانو; از نظر ظاهری زیبا هستند و قیمت مقرون به صرفه تری نسبت به سایر انواع پیانوهای گرند موجود در بازار دارد.

پیانو گرند مدیوم:

این نوع پیانو اندازه کمی بزرگتر از برخی از انواع دیگر پیانو را ارائه می دهد. این نوع بیشتر به دلیل اندازه صفحه صدا و طول سیم ها شناخته می شود که بر کیفیت صدای پیانو تأثیر می گذارد. و صدایی با کیفیت و تاثیرگذار برای شنوندگان تولید می کند.

پیانو گرند حرفه ای:

این نوع پیانو گرند صدای متعادلی را ارائه می دهد. این ویژگی به این خاطر است که صداهایی را از سیم ها به بیرون منعکس می کند تا صدایی تقویت شده داشته باشد که به دلیل اندازه آن می تواند بسیار تأثیرگذار باشد.

پیانو آکوستیک

Parlor Grand:

این پیانو اغلب به عنوان پیانوی “اتاق پذیرایی” شناخته می شود و اغلب; در خانه ها پیدا می کنید. این یک انتخاب زیبا برای پیانو است. این پیانو نه تنها می تواند; برای تمرین مهارت های موسیقی شما مورد استفاده قرار گیرد، بلکه به عنوان یک قطعه اصلی در خانه نیز عمل می کند.

گرند سمی کنسرت:

این یک پیانو ایده آل برای سالن های متوسط تا بزرگ است و به دلیل آهنگ های متعادل آن اغلب توسط استودیوهای ضبط استفاده می شود. این یک عمق منحصر به فرد به صدا برای پایان زیبا ارائه می دهد.

پیانو گراند کنسرت:

این پیانو به دلیل اندازه و صدای بزرگی که می تواند ایجاد کند، انتخاب مناسبی برای سالن های بزرگ است. این انتخاب پیانو غنی ترین صدا و بیشترین حجم را ایجاد می کند.

پیانوهای ایستاده

یکی دیگر از انواع پیانوهای آکوستیک; پیانوی ایستاده است. این نوع پیانو رایج ترین پیانوی آکوستیک است که; در مدارس، خانه ها و یا مکان های عمومی استفاده می شود. پیانوهای ایستاده; نسبت به پیانو گرند محبوبیت کمتری دارند. این پیانوها کوچک نیستند و به راحتی; در فضاها کنار دیوار قرار داده می شوند.

پیانوهای ایستاده به دلیل نحوه قرارگیری سیم‌ها به صورت عمودی در پشت کلیدها، ایستاده نامیده می‌شوند که باعث بلندی بسیارطول زیاد آنها می‌شود. در نتیجه صدای پیانو بسیار زیاد است. به طور معمول، این سبک از پیانو دارای اکشن ملایم‌تر و آهسته‌تری است که می‌تواند نواختن آن‌ها را کمی چالش‌برانگیزتر کند. با توجه به صدای زیبا و قیمت ارزان‌تر، بسیاری تمایل به خرید آن را دارند. انواع پیانو ایستاده spinets وconsoles, studio, full uprights هستند.

جمع بندی

در این قسمت از لامیکارا به معرفی انواع پیانو آکوستیک پرداختیم. ما در لامیکارا فروشگاه اینترنتی ساز; فروش انواع پیانو ، انواع آلات موسقی و لوازم جانبی ساز; با استفاده از کارشناسان مجرب در زمینه خرید تجهیزات موسیقی می توانیم; برای ارائه مشاوره رایگان و تخصصی برای انتخاب و خرید ساز; به مشتریان خدمات تخصصی دهیم. برای دریافت مشاوره; در زمینه خرید پیانو مناسب برای شما می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جدیدترین محصولات


بروزترین اخبار و فعالیت ها

درخواست مشاوره رایگان