جاوا اسکریپت در مرورگر شما غیرفعال است یا پشتیبانی نمی شود.

ضمانت پس از فروش

  • تاریخ نشر : مرداد ۴, ۱۴۰۱
  • نویسنده : فروشگاه لامیکارا


  استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟

1)در صورتی که کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.

هر گونه اشکال و یا ایراد ظاهری در کالاهای غیر سفارش ساخت باید حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا، جهت بررسی کارشناس فروش به بخش پشتیبانی لامیکارا اطلاع داده شود.
همچنین اکیدا اعلام می گردد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصول تا پایان 7 روز مهلت بازگشت کالا، توسط خریدار نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری فرمائید. و بازگردانن محصول با جعبه اصلی خود الزامیست.

برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه محصول) که در اثر استفاده نادرست کاربر از ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود.

2)در صورتی که کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب‌سایت مغایرت داشته باشد.

  • در صورت مغایرت محصول، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت ، به واحد خدمات پس از فروش لامیکارا از طریق تلفن، ایمیل اطلاع داده شود.
  • اگر مغایرت محصول از روی بسته بندی و جلد محصول، قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید محصول بدون باز شدن در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
  • عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای از جزییات با محصول اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آن‌ها نمی‌توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب‌ سایت لامیکارا است.


3) اگر محصول خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.

  • آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت محصول، به خدمات پس از فروش لامیکارا از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود.

4) اگر در اثر حمل و نقل، محصول دچار آسیب دیدگی شده باشد.

  • در صورت آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت محصول، به بخش خدمات پس از فروش لامیکارا اطلاع داده شود.
  • با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل کالا طبق روال به عهده شرکت حمل و نقل است و لامیکارا تنها در صورت تایید و پرداخت خسارت توسط شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور جبران خسارت را پیگیری می نماید.
  • محصول آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به بخش خدمات پس از فروش لامیکارا ارسال شود.
  • در صورتی که محصول آسیب دیده ‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل‌گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به لامیکارا بازگردانده شود.

توجه :

  • پس از بررسی کالاهای مرجوعی توسط کارشناسان ، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در وب سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال می‌شود. در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک هفته بصورت امانت نزد لامیکارا باقی می‌ماند و با انقضای این مهلت لامیکارا در قبال کالا و زیان‌های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسئولیتی نخواهد داشت.

توجه :

  • لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این خدمات تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به لامیکارا بازگردانده شود. برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

جدیدترین محصولات


درخواست مشاوره رایگان