پیانو دیجیتال ROLAND RP107

ویژگی های محصول

تعداد کلاویه88
نوع کلاویهPHA-4 Standard Keyboard: with Escapement and Ivory Feel (88 keys)
تعداد صداTotal 15 Tones
پلی فونی256
برند : برند Roland

پیانو دیجیتال ROLAND RP107 دارای پردازشگر صدای پیانو SuperNATURAL و پلیفونی 256 نت، صفحه کلاویه استاندارد 88 کلاویه PHA-4 با Escapement و Ivory Feel است. همچنین این پیانو دارای مونتاژ پدال سه‌گانه با دمپر تشخیص مداوم، پدال‌های نرم و سوستنوتو، هدفون 3D Ambience برای یک تجربه نواختن لذت بخش است. ROLAND RP107 دارای گزینه‌ تمرین و اجرا نظیر دو خروجی هدفون و حالت پیانو Twin Piano mode که امکان تقسیم کلاویه‌ها به دو قسمت با دامنه نت‌های مشخص را فراهم می کند که در هنگام تمرین معلم و شاگرد کاربرد دارد.

موجود می باشد!


دسته:

توضیحات

پیانو ROLAND RP107 یک پیانوی دیجیتال با قابلیت نواختن دلپذیر با ظاهری مدرن و جذاب است و با ویژگی های صوتی متقاعد کننده می درخشد. این ابزار دارای یک صفحه کلاویه PHA-4 با وزن 88 کلاویه شامل شبیه‌سازی نقطه فشار است که به پوشش‌های عاج مانند (Ivory Feel) مجهز شده است، که لغزش انگشتان را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد. تولید صدای پیانوی دیجیتال صدای برجسته و با کیفیت ثابت رولاند ارائه می دهد که برای سبک های متعدد از کلاسیک تا پاپ و جاز مناسب است.

موتور صدای قدرتمند

در قلب RP107 پردازنده صدای معروف SuperNATURAL Roland قرار دارد. این فناوری نمونه‌برداری و مدل‌سازی پیشرفته را ترکیب می‌کند و امکان تعامل و شخصی‌سازی با کیبورد شما را فراهم می‌کند و تفاوت‌های پیچیده یک پیانوی گرند آکوستیک را در اختیار شما قرار می‌دهد. پیانوی دیجیتال Roland RP107 نوید تجربه صدای فوق‌العاده و حس نواختن بهترین پیانوهای بزرگ آکوستیک را می‌دهد. RP107 با طراحی زیبا و مناسب خود در سبک سنتی پیانو، می تواند در هر جایی قرار گیرد.

سیستم بلندگوی یکپارچه

پردازنده صدای RP107 و سیستم بلندگوی یکپارچه صدایی غنی و فراگیر تولید می کند. صفحه‌کلاویه استاندارد PHA-4 و سیستم پدال سه‌گانه از تکنیک نواختن مناسبی پشتیبانی می‌کنند که به اندازه نواختن بر روی یک پیانوی بزرگ آکوستیک احساسی معتبر دارد. سیستم بلندگوی استریو 2×8 وات داخلی تصویر صدای خوبی را حتی با صداهای آرام بازتولید می کند. دو خروجی هدفون به دو نفر اجازه می دهد تا بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران، ساز را بنوازند. RP107-BK همچنین مجهز به رابط بلوتوث است که صدا و MIDI را انتقال می دهد. عملکرد ضبط حدود 70000 نت ظرفیت دارد و چندین آهنگ تک تراک را مدیریت می کند.

صفحه کلاویه PHA-4

صفحه کلاویه PHA-4 استاندارد RP107، همراه با پردازنده پیانو، عملکرد و بیانی را ارائه می دهد که می تواند با بهترین پیانوهای گرند آکوستیک رقابت کند. این حرکت و لمس جزئی را که در یک پیانوی گرند واقعی رخ می‌دهد، زمانی که چکش‌ها پس از ضربه زدن به سیم‌ها به سرعت از سیم‌ها جدا می‌شوند، تکرار می‌کند و اطمینان حاصل می‌کند که ارتعاشات تحت تأثیر قرار نمی‌گیرند.
با وجود تمام پیچیدگی های تکنولوژیکی RP107 به گونه ای طراحی شده است که استفاده از آن فوق العاده آسان است. RP107 با 377 آهنگ داخلی، عملکرد تمرینی به کمک مترونوم، قابلیت های ضبط و اتصال برنامه، سرگرمی خلاقانه را فراهم می کند. به لطف عملکرد بلوتوث یکپارچه آن، می توانید موسیقی را از تلفن هوشمند خود پخش کنید و به برنامه های مختلف دسترسی داشته باشید.

اتصالات پیشرفته

RP107 ویژگی‌های اضافی مانند امکان اتصال به نرم‌افزار DAW و پورت USB برای ضبط سریع و آسان اجراهای شما در فلش مموری، در اختیار شما قرار می دهد. صدای فوق العاده و قابلیت پخش، ویژگی های پیشرفته، سبک زیبا و قیمت مقرون به صرفه، Roland RP107 را به انتخابی الهام بخش برای پیانوی خانوادگی شما تبدیل کرده است.

پیشرفت سریع یادگیری با برنامه Roland Piano

با برنامه Roland Piano بهره وری و سرگرمی را افزایش دهید. از برنامه برای انتخاب صداهای خود، تنظیم مترونوم، اجراها و موارد دیگر استفاده کنید. علاوه بر این، تمرینات یکپارچه به شما انگیزه می دهد تا مهارت های خود را بهبود بخشید و پیشرفت خود را ثبت کنید. این انتخاب شامل تمرینات ریتم، بازی های فلش کارت و برنامه One Week Master برای یادگیری قطعات مختلف پیانو است. این برنامه همچنین شامل نمرات برای کتابخانه آهنگ داخلی RP107 است. شما همچنین می توانید انتخاب امتیاز خود را از طریق Roland Cloud گسترش دهید.

توضیحات تکمیلی

تعداد کلاویه

88

نوع کلاویه

PHA-4 Standard Keyboard: with Escapement and Ivory Feel (88 keys)

تعداد صدا

Total 15 Tones

پلی فونی

256

افکت پیانو

Ambience, Brilliance

تعداد پدال

3 x foot pedals (damper, sostenuto, soft)

تعداد اسپیکر

2 *(4-3/4 inches) 12 cm

توان اسپیکر

2 * 8 w

وزن دستگاه

37.0 kg/82.0 lbs

برند

Roland

رکورد

Effect: Headphones 3D Ambience

حساسیت لمسی

Key Touch: 5 types, fixed touch

مستر تیونینگ

415.3–466.2 Hz (adjustable in increments of 0.1 Hz)

آهنگ های داخلی

Total 377 songs
Listening: 10 songs
Ensemble: 30 songs
Entertainment: 20 songs
Let's Sing with DO RE MI: 30 songs
Lesson: 287 songs (Scale, Hanon, Beyer, Burgmuller, Czerny 100)

بلوتوث

Bluetooth Ver 4.2
Profile: A2DP (Audio), GATT (MIDI over Bluetooth Low Energy)
CODEC: SBC (Supports SCMS-T content protection)

عملکرد ها

Metronome (adjustable Tempo/Beat/Volume)
Dual
TwinPiano
Transpose (in semitones)
Speaker volume and Headphones volume automatically select function
Speaker Auto Mute
Auto Off

کانکتور ها

DC In jack
USB Computer port: USB B type
USB Memory port: USB A type
Phones jack x 2: Stereo miniature phone type, Stereo 1/4-inch phone type

صندلی

دارد

طول

1,378 mm

عرض

410 mm

ارتفاع

982 mm

رنگ

مشکی

پرسش و پاسخ

اگر در مورد محصول سوال دارید می توانید از طریق فرم زیر با ما در ارتباط باشید.